- Úvod
- Vše o nákupu
- Jak nakupovat
1. Vyhledněte si nebo vyberte zboží v eshopu
Zboží si můžete procházet podle jednotlivých kategoriich (levé menu). Menu je rozděleno do několika sekcí, pro snadnější výběr. Některé kategorie mají také podmenu, jsou tedy rozděleny tak abyjste našli nerychleji co hledáte.
Příklad: Tedy pokud hledáte třeba paracord, v levém menu najděte menu s názvem "Paracord, nitě, šňůry" a následně kategorii kde je napsáno Paracord 550. Po kliknutí se vám otevře eshop s nabídkou daných produktů.
2. Víte co hledáte? Zkuste vyhledávač v horní části eshopu.
Tím se vám procházení usnadní. Zkrátka do vyhledáváče pište co hledáte za produkt nebo výrobce. Vyhledávání má také našeptávač, který vám bude nabízet a ukazovat množství (číslo) nalezených produktů.
Přiklad: Hledáte třeba pláště sponu ITW. Pokud začnete psát začne vám eshop ukazovat výsledky.Pokud víte i velikost můžete pokračovat v psaní a napsat třeba "ITW Nexus 25", tak se vám zobrazí všechny spony v rozměru 25".
Bohužel to ale nemusí vždy fungovat pokud nevíte jak je zboží zapsané. Proto je lepší využívat krátké slova nebo souvětí.
TIP : Pokud víte objednací číslo výrobku napište jej do vyhledávače. Převážně používáme originální kódy zboží jako samotní výrobci.
3. Kdy zboží dostanu?
Zboží je označeno patřičnou ikonou. Tedy pokud je zboží skladem, je označeno zelenou ikonkou (fajfkou) a textem "skladem". V opačném případě je ikonka (fajfka) oranžová. Je tedy možné zboží objednat. Pokud kliknete na produkt (jeho detail) je opět ikonka a textová forma viditelná. Zde v levém popisku najdete všechny informace, jako je textem napsaná přibližná doba dodaní, číslo produktu, EAN, cena a možnost zapnout hlídacího psa, který vám pošle zprávu až bude zboží skladem.
TIP: Doba dodaní je pouze informativní. Většinu zboží nakupujeme přímo u zahraničních výrobců, proto je dodaní minimálně 7 pracovních dnů. U zboží dovážené z USA je dodací termín cca 30 dnů.
Vě většině případů umíme nahlížet do skladu výrobců a říct vám zda jsme zboží pro vás schopni zajistit v inzerovaném termínu. Skaldovou dostupnost výrobců neovlivníme, jsme pouze prodejci. Proto prosíme o vaši toleranci, především na konci a začátku roku, kdy jsou prováděny změny sortimentu na nový rok a vyprodávají se staré kolekce.
4. Kolik stojí doprava a jak mohu zaplatit?
Ceny dopravy jsou různé v závislosti na dopravci, nasmlouváným cenám nebo akci na dopravy. Také zde máme nějaké limity, kde není možné zvýhodněné dopravné použít třeba na zásilky malé hodnoty.
Aktualní stav zjistíte jednoduše, klikněte na nákupní košík (nahoře v pravo), nebo přidejte zboží do nákupního košíku a přejděte ke kroku objednání. Jako první se vám zobrazí možnosti dopravy a platby. Ke koupi vás to nijak nezavazuje, můžete se opět vrátit do eshopu a přidávat zboží.
TIP: Různá výše objednávky může ovlivnit dopravu a platbu. Doporučujeme zkusit "proklikat" všechny možnosti nebo upravit košík přidáním zboží.
Způsob platby je opět viditelný, na výběr máte na dobírku při převzetí balíčku, předem pomocí bankovního převodu, platební kartou online nebo při osobním převzetí v kamenné prodejně hotově.
5. Musím se registrovat?
Ne u nás nemusíte provádět registraci, stačí zadat vaše údaje a potvrdit objednávku. Nicméně registrace vám přinaší spousty výhod. Můžete sledovat vaši objednávku, zasílat dotazy přímo v administraci objednávek, uvidíte historii vašich objednávek. A to nejdůležitější? Za další nákupy budete dostávat věrnostní slevy.
TIP: Doporučujeme se přihlásit i pro odběr našich emailových zpráv, kde budete informování nejen o novinkách, ale i jako věrní zákaznící o mimořádných akcích a slevách pro registrované zákazníky.
Můžete tak učinit i bez registrace, stačí zadat email níže na této stránce do příslušné kolonky.
6. Jak se dozvím, že je zboží na cestě?
Hned jak je zboží na skladě (pokud tak nebylo označeno) je expedováno do 24h po obdržení zásilky od výrobce. Pokud je zboží skladem opět platí to, že jej expedujeme tentýž den nebo nejpozději do 24h pokud není svátek nebo den volna.
Informaci o expedici (příprave a balení vašeho zboží k odeslání) obdržíte emailovou zprávou. Následně se čeká na vyzvednutí zásilky (balíčku) vašim kurýrem, kterého jste si zvolili při objednání. Po vyzvednutí vám zalšeme opět emailovou zprávu a odeslání a zároveň bude obsahovat číslo zásilky, a odkaz pro její sledovaní online.
Pokud to vámi vybraná služba nabízí je vám zaslána sms a email také od kurýra v době doručovaní, nebo o možnosti vyzvednutí.
TIP: Objednávky od České pošty vytvořené do 15:00 expedujeme ještě ten samí den (platí u zboží skladem a na dobírku či platbě online). Ostatní dopravci se objednávájí den předem a vyzvedávájí zásilky až následující den (časi dopravců jsou různé a nepravidelné)
7. Jak dlouho budu čekat na zboží, které není skladem?
Záleží na typu zboží a sídla výrobce. Snažíme se zboží zajistit co nejrychleji. V sezoně objednáváme zhruba jednou týdně, mimo sezonu se termín může prodloužit v závyslosti na poptávce zákazníků. Produkty z USA jsou dodávany dle zájmu zákazníků, zpravidla od 30-90 dnů.
TIP: Pokud si chcete být jisti že vám zboží dodáme do nějakého termínu, nebo se vám to již zdá dlouhé, není nic snadnějšího než napsat dotaz s číslem produktu, nebo vaši objednávky. Rádi vám tuto informaci poskytneme, pokud nám bude známa.
8. Zboží se mě nelíbí nebo se rozbilo. Jak mám postupovat?
Ze zákona máte nárok na vrácení zboží bez udání dúvodu do 14 dnů od zakoupení. Společně s objednávkou jste obdrželí i formulář pro vrácení zboží. Stačí jej vyplnit a zaslat zpět na naši adresu, kterou opět máte v emailu. Balíček zásadně odesílejte bez dobírky a řádně zabalený, s přiloženým dopisem a formulářem, kde bude jasně napsané proč zboží vracíte (výměna, reklamace, odstoupení od smlouvy na dálku).
Pro reklamace a záruky si přečtěte příslušné ustanovení (odkaz viz niže).